czwartek, 25 lutego 2016

Co? Jak? NARYSOWAĆ - Książka i szkicownik - Wydawnictwo EGMONT

Lubicie rysować?
Ja będąc dzieckiem szczególnie w okresie gdy chodziłam do szkoły podstawowej uwielbiałam rysować. Mam pełno prac wykonanych ołówkiem na kartkach papieru A5 z których do tej pory jestem dumna.
Wtedy miałam czas i olbrzymie chęci, rozwijałam mój talent. Teraz mam inne obowiązki i znacznie mniej czasu niemniej jednak do rysunku mam sentyment.
Rysuję teraz dla synka i razem z synkiem kiedy on tego zapragnie.
 



Niedawno w moje ręce wpadła książka oraz szkicownik wydany nakładem Wydawnictwa EGMONT, a opracowany przez wielkiego mistrza rysunku Edwina Georga Lutz "Co?Jak? Narysować".

Książka ta to nic innego jak przedstawienie od podstaw po kolei kolejnych kresek by wyszedł nam rysunek.
Cechuje ją minimalizm treści natomiast przekaz jaki dostajemy jest maksymalny,satysfakcjonujący.

Dzieki tej książce każdy nauczy się rysować. Wystarczy kartka lub szkicownik z tej serii do kompletu,ołówek i odrobinę chęci by nauczyć się coś nowego.

Nawet mój niespełna 5 letni synek próbuje sam według wskazówek autora rysować. Aż miło popatrzeć, że odkrywa w sobie nowe talenty.



Na stronie EGMONT piszą:

"Naucz się rysować z mistrzem, który inspirował Walta Disneya! Po raz pierwszy w Polsce! To właśnie Edwin George Lutz – autor książki Co? Jak? Narysować, opublikowanej po raz pierwszy w 1913 r. – zainspirował Walta Disneya, by złapał za ołówek, a w konsekwencji został niekwestionowanym mistrzem animacji. Wypracowana przez Lutza metoda tworzenia krok po kroku złożonych ilustracji, jest zaskakująco prosta. Rysunki są rozbite na mniej skomplikowane kształty i linie, z których następnie, podążając za instrukcjami Lutza, możesz stworzyć piękne ilustracje. Czytelne schematy pomogą początkującym artystom w każdym wieku rozwinąć ich umiejętności i świetnie się przy tym bawić! Rysowanie, tak jak kolorowanie, jest też doskonałym ćwiczeniem koncentracji i sposobem na relaks. Co? Jak? Narysować to piękna i pomysłowa książka, która od 1913 roku nie straciła nic ze swej aktualności!"


2 komentarze:

  1. Niby takie proste jak się patrzy, a jakoś tajemniczo mi nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożena musisz troszkę poćwiczyć i na pewno wyjdzie! :)

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)