piątek, 20 stycznia 2017

Moje Muzy Moje Życie bez retuszu i tajemnic - Sebastian Skalski - Wydawnictwo Edipresse Książki




Jakiś czas temu wpadła w moje ręce książka niezwykła.
Moje muzy moje życie bez retuszu i tajemnic, której autorem jest Sebastian Skalski - postać niezwykła. 
 
 
 
Artysta, malarz, autor tekstów, a przede wszystkim fotograf, który od wielu lat fotografuje znane aktorki, piosenkarki i kobiety sukcesu.
To o nich pisze "Moje muzy".

 
Oglądając tę książkę przepadłam.
Znane choćby nawet z TV czy z prasy kobiety na fotografiach skalskiego zostały przedstawione w sposób niezwykły.
Każde zdjęcie coś przekazuje, coś oddaje,o czymś mówi.
Z każdego zdjęcia emanuje kobiecość, delikatność, drapieżność.
Miło się ogląda, miło się też czyta przytoczone przez autora anegdoty czy historie z życia znanych postać.
 
 
Która z fotografii najbardziej przypadła mi do gustu?
Zarazem najbardziej zaskoczyła mnie i spodobała mi się metamorfoza i zdjęcia Beaty Pawlikowskiej.
Zawsze Panią Beatę widziałam bez makijażu, naturalną. Tutaj makijaż wydobył jej piękno, podkreślił niesamowite, przepiękne oczy!
Jestem pod wrażeniem! 


Kogo możemy podziwiać w książce Pana Skalskiego?
Znane i piękne kobiety takie jak Beata Tyszkiewicz, Izabela Trojanowska, Beata Pawlikowska, Hanna Bakuła, Jolanta Kwaśniewska, Kayah.
No i pierwszą muzę artysty czyli Panią Jadwigę Skalską prywatnie Mamę autora książki.


Książka jest wyjątkowa.
Pięknie oprawiona z pięknymi zdjęciami.
Wydana została nakładem Wydawnictwa Edipresse Książki.
Musicie ją mieć!


1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)