piątek, 26 lutego 2016

ABC GOTOWANIA - Marieta Marecka - Wydawnictwo EGMONT

Tak sobie myślę jaki świat byłby ubogi gdyby nie było w nim kuchni...
Świat bez smaku, zapachu potraw, pieczonego domowego chleba... 
Jedzenie to chyba największa rozkosz jaką człowiek może sobie zapewnić. Właśnie jedząc potrawy, fascynując się ich smakiem i odkrywać nowe połączenia.

Uwielbiam delektować się smakiem potraw i czasem dochodzę do wniosku, że te najprostsze są najsmaczniejsze.
Uwielbiam  również książki kulinarne. 
Te wydawane w ostatnich latach są wręcz arcydziełami!
Przepiękne zdjęcia potraw zachęcają do gotowania, przeglądania, planowania menu.



W moje ręce ostatnio trafiło wiele książek kulinarnych, z każdych coś dla siebie wyciągnęłam, polubiłam, wprowadziłam do mojej kuchni.

Jest jednak książka kulinarna, która od "deski do deski" zawiera skarbnicę kulinarnych propozycji, bez wymysłów, prostych i najsmaczniejszych na świecie.
Jest to książka autorki bloga  wkuchnibezdubli.pl Mariety Mareckiej, która została wydana nakładem Wydawnictwa EGMONT - "ABC Gotowania".

Jest to prawdziwe ABC. Z tą książką nawet laik kulinarny jest w stanie przygotować smaczny obiad, upiec ciasteczka czy domowy pasztet.

Przepisy są NORMALNE, bez wymysłów, udziwnień. Proste, takie jak gotuje się w naszych polskich domach.
Za to daję tej książce ogromny plus. Mimo, że znam te potrawy, które proponuje autorka to korzystam z jej rad i podpowiedzi by ulepszyć ich smak bądź nadać wyrazistości.

Książka dla mnie niezwykła, przepięknie wydana okraszona cudownymi zdjęciami potraw.
Twarda i solidna okładka zapewni, że posłuży nam ona na wiele długich lat. 
Najbardziej podoba mi się to, że każdy przepis pokazany jest jak go wykonać krok po kroku. Począwszy od pokazania jakie produkty są potrzebne do wykonania danego dania po sposób jego wykonania i podania. Do tego dodane są zdjęcia i krótkie opisy.
Teraz już każdy z nas może nauczyć się gotować.

Dodam, że książka może stać się niezwykłym pomysłem na prezent!!!


Na stronie Wydawnictwa EGMONT przeczytamy:

Marieta Marecka to autorka bloga wkuchnibezdubli.pl, felietonistka kilku gazet i portali oraz gospodyni programu „ABC gotowania” w Kuchni +, który doczekał się już czterech sezonów. W swoim programie prezentuje proste przepisy na pyszne dania, zachęcając do pichcenia. I nigdy nie powtarza dwa razy tych samych dań! Książka zawiera receptury na każdą porę dnia, z przejrzystymi opisami i towarzyszącymi im zdjęciami prezentującymi poszczególne czynności. Gotowanie jeszcze nigdy nie było tak łatwe!

książka


7 komentarzy:

  1. Apetyczna ta ksiàżka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak!Zdjęcia zachęcają do pichcenia i jedzenia :)

      Usuń
  3. ABC gotowania to są pozycje dla mnie. Beztalencie w kuchni potrzebuje jasnych i sprecyzowanych komunikatów: co, z czym i do czego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś wobec siebie surowa. Ta książka to takie ABC dla każdego kto coś próbuje lub musi ugotować.

      Usuń
  4. Mam te książkę. Jest bardzo fajna a przepisy normalne i smaczne.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)