niedziela, 27 listopada 2016

AFRYKA JEST KOBIETĄ - Beata Lewandowska - Kaftan - Wydawnictwo EDIPRESSE Książki



 Gdy pierwszy raz wzięłam do ręki tę książkę zakochałam się w fotografiach jakie w niej znalazłam.
W fotografiach Afryki, czarnych kobiet, w kolorach.
Gdy zaczęłam czytać tę książkę to pochłonęła mnie bez reszty...
Szczerze powiem, że miałam inne wyobrażenie Afryki, kobiet tam żyjących, kultury i relacji międzyludzkich.
Książka przestawia Afrykę w taki sposób, że chciałoby się tam pojechać, być i zostać. Chciałby się choć na chwilę poznać te wszystkie kobiety, porozmawiać choć przez chwilę, pić tę mądrość, którą posiadają.
Myślę, że nie jedna kobieta mogłaby się od afrykanek wiele nauczyć.



Autorka książki przedstawia w niej swoją miłość do Afryki.
Opisuje różne emocje z pobytu w różnych krajach Afryki, pokazuje czytelnikowi przyjaźnie które tam zdobyła.
Pokazuje czytelnikowi kontynent, który kocha, podziwia i za którym tęskni.
Ukazana w tej książce kultura, zupełnie inna fascynuje i ciekawi.




Książka jest bardzo ciekawa, czyta się ją z zapartym tchem.
Czytając człowiek zaprzyjaźnia się z bohaterkami książki, chciałby je poznać bądź choć na chwilę móc z nimi porozmawiać. 
Szczerze polecam tę pozycję! 
Idealna na prezent gdyż prezentuje się przepięknie. Twarda, mocno pomarańczowa okładka, piękne zdjęcia na ładnym papierze i ciekawa zawartość. Polecam!



 Książka wydana nakładem Wydawnictwa EDIPRESSE Książki.


1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)