sobota, 31 grudnia 2016

Trendy i owędy, czyli czego nie wiedzieliście o modzie, a chcielibyście wiedzieć - Wydawnictwo EGMONT




 Jakiś czas temu interesowałam się modą, prowadziłam nawet blog o modzie.
Teraz również interesuje mnie ten temat ale z braku czasu nie pogłębiam go tak jak dawniej.
Śledzę obecne trendy jednak nie wnikam w temat jak dawniej.
Ku mojej uciesze nakładem Wydawnictwa Egmont została wydana książka Trędy i owendy, czyli czego nie wiedzieliście o modzie, a chcielibyście wiedzieć.

Książka, która przybliżyła mi świat mody i pokazała jak zmieniała się moda przez stulecia.
W książce możemy zobaczyć modne stroje kobiece i,męskie różnych kultur.
Fryzury, dodatki, buty, kapelusze. 
Książka ukazuje powiązanie mody ze sztuką. 
Wyjaśnia jak za pomocą mody możemy komunikować się ze światem i wyrazić siebie.
Dzięki modzie możemy również zakomunikować światu kim jesteśmy.

Książka zainteresowała również mojego synka, który do tej pory nie wiedział, że dawniej ludzie ubierali się inaczej niż teraz.

W książce znajdziemy również najsłynniejszych projektantów.
Na końcu książki jest kalendarium, z którego dowiemy się jak zmieniała się moda na przestrzeni wieków.

Nie ma co ukrywać książka zachwyca! Przepiękne rysunki, wręcz cudowne, które mimo swej prostoty zachwycają.
Można się w nie wpatrywać bez końca.

Książka będzie świetną propozycją na prezent.
Szczerze polecam!









2 komentarze:

  1. Dla osoby, która interesuje się modą to na pewno fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że wiele osób odnajdzie w niej wiele ciekawych treści i inspiracji.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)