środa, 20 lipca 2016

Doradca Smaku 3 - Andrzej Polan - Wydawnictwo MUZA

Poznajecie tego Pana?
Tak, to Pan Andrzej Polan człowiek z ogromną pasją do gotowania.
Chętnie oglądałam wyczyny kulinarne Pana Andrzeja w Dzień Dobry TVN oraz w programie Doradca Smaku.
To człowiek, który potrafi zainspirować swoimi pomysłami na smaczną kuchnię, ale i potrafi przekazać to coś. Tę dobrą, pozytywną energię oraz spokój - właśnie dlatego lubię oglądać i podziwiam za to Pana Andrzeja.



Ucieszyłam się gdy ujrzałam, że pomysły kulinarne Pana Andrzeja zostały zebrane w książce "Doradca Smaku 3".

 Zaprezentowano tutaj 80 różnorodnych przepisów zebranych w trzech działach - z pieca, z patelni, z garnka. Część dań powstawała na oczach widzów programu "Doradca smaku", a część autor przygotował specjalnie do tej książki. Wszystkie potrawy są ilustrowane. Przyrządzanie niektórych zostało utrwalone na fotografiach "krok po kroku", inne prezentują się w całej okazałości, pięknie podane. Autor zachęca do inspirowania się jego pomysłami, gotowania w domu i traktowania tego jako ogromną przyjemność. 
"Dania nie muszą być skomplikowane, żeby smakowały! Za to muszą być pięknie podane - Andrzej Polan"




Bardzo lubię książki kulinarne. Uwielbiam je przeglądać, oglądać ilustracje, czytać - to takie moje małe zboczenie.
Pewnie dlatego, że moje poczynania w kuchni nie należą do najlepszych. Umiem gotować to co umiem, nie umiem samodzielnie tworzyć w kuchni.
Lubię mieć takie książki pod ręką by móc się zainspirować, nauczyć, zauroczyć, gdy trzeba to zaskoczyć.
Uważam, że mimo braku umiejętności kulinarnych każdy takie książki w domu powinien mieć by w każdej chwili móc po nie sięgnąć.
Lubię mieć pod ręką przepisy. Czarno na białym napisane co, w jakiej ilości, jak, jak długo itd. Tego się trzymam i dzięki temu czasem serwuję coś nowego, coś smacznego.
W książce "Doradca Smaku 3" podoba mi się to, ze znam autora z telewizji, lubię go a to naprawdę podczas korzystania z jego przepisów ma duże znaczenie i podobają mi się rzeczy które przekazuje.
Oglądałam program z Panem Andrzejem dlatego wiele przepisów zawartych w tej książce widziałam jak zostają pokazane od początku do końca. Wiele z tych przepisów podobało mi się, a dzięki książce mogę je teraz robić w mojej kuchni.

Uwielbiam bezy więc moją uwagę zwrócił przepis na chrupiące bezy, łosoś to coś pysznego, a jajka już nigdy nie będą kojarzyć się z nudnym jajkiem na twardo..

Książka obfituje  w ciekawe przepisy. 
Całość oprawiona pięknymi zdjęciami potraw - zdecydowanie jestem na tak!




1 komentarz:

  1. Interesują mnie wszystkie książki kucharskie, które mają zdjęcia :) Lubię je oglądać i planować menu... Inspirują mnie, ale bardzo rzadko wiernie odtwarzam przepisy.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz :)